رمزهای جدید بازی pes2013

همه چیز درباره ی کامپیوتر

همه چیز درباره ی کامپیوتر

پشتيباني آنلاين
پشتيباني آنلاين
آمار
آمار مطالب
  • کل مطالب : 104
  • کل نظرات : 15
  • آمار کاربران
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آمار بازدید
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • ورودی امروز گوگل : 0
  • ورودی گوگل دیروز : 0
  • آي پي امروز : 0
  • آي پي ديروز : 0
  • بازدید هفته :
  • بازدید ماه :
  • بازدید سال :
  • بازدید کلی :
  • اطلاعات شما
  • آی پی : 3.147.54.242
  • مرورگر :
  • سیستم عامل :
  • امروز :
  • نظرسنجي
    به نظر شما برای بهتر شدن وبلاگ از چه مطالبی استفاده کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    درباره ما
    همه چیز درباره ی کامپیوتر
    به وبلاگ ما خوش آمدید امیدواریم که خوشتون بیاد
    خبرنامه
    براي اطلاع از آپدیت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



    امکانات جانبی

    رمزهای جدید بازی pes2013

    1) ضربه ایستگاهی زمینی :

    در هنگام ضربه ایستگاهی و یا ضربه ی کرنری  اگه قصد دارید شوت زمینی بزنید فقط کافیه دکمه ی سانتر یا همون دایره رو به همراه جهت پایین فشار بدید . به این ترتیب توپ دیگه از روی زمین بلند نمیشه. 

    2) جا به جا کردن بازیکنان بین تیم های مختلف :

    گاهی اوقات ممکنه تمایل داشته باشید یک بازیکن از تیم دیگه بیاد تو تیم شما بازی کنه مثلا تیم شما رئال مادرید هست ولی دلتون میخواد لیونل مسی هم تو تیمتون بازی کنه . برای این منظور در منوی اول بازی وارد گزینه ی Edit بشین سپس وارد گزینه ی Teams و بعد هم گزینه ی Register Plater رو انتخواب کنید . پس از انتخواب تیم مورد نظر مثلا رئال مادرید وارد یک منوی دیگه میشید در این منو گزینه ی Add رو انتخواب کنید حالا از کادر سمت راست میتونید بازیکن مورد نظرتون مثلا مسی رو انتخواب کنید . به این ترتیب لیونل مسی از بارسلونا به رئال مادرید منتقل میشه .
    نکته : اگه به جای گزینه ی
    Add یکی از بازیکنا رو انتخاب کنید اونوقت بازیکن تیم مقابل جاش با اون عوض میشه مثلا اگه لاسانا دیارا رو انتخاب کنید و از سمت راست هم مسی ، اونوقت جای مسی و لاسانا دیارا با هم عوض میشه در نتیجه مسی میاد رئال و دیارا هم میره بارسا.
    البته میتونید به جای یک بازیکن چندین بازیکن رو هم به یک تیم اضافه کنید به شرطی که نسبت به ظرفت بازیکنای اون تیم جا وجود داشته باشه که درغیر این صورت مجبورم که فقط جای بازیکنای دو تیم رو باهم عوض کنیم.

    سوال: آیا میتونیم کاری کنیم که در یک بازی دوستانه با یک بازیکن همزمان توی دو تیم مختلف بازی کنیم؟ مثلا آیا میشه توی بازی دوستانه بین رئال و بارسلونا لیونل مسی هم تو رئال باشه و هم توی بارسلونا!؟
    در جواب باید گفت بله میشه ولی چون توضیحش طولانیه اجازه بدید در ترفند شماره ی 9 براتون کامل توضیح میدم.

    3) دعوت از بازیکن ها به تیم ملی :

    اگه به تیم های ملی علاقه مندید ممکنه یکی از بازیکنای مورد علاقه تون توی لیست بازیکنای اون تیم وجود نداشته باشه مثلا به دلیل دعوت نشدن به تیم ملی یا خداحافظی اون بازیکن از تیم ملی . من که خودم تیم ملیم هلنده و همیشه با این تیم بازی می کنم اما چون به (( رود فانیستلروی )) علاقه زیادی دارم و تقریبا بدون اون نمیتونم خوب بازی کنم بنابراین این بازیکن رو که از تیم ملی خداحافظی کرده دوباره به تیم ملی دعوت میکنم.
    برای این کار  وارد مسیر زیر بشید.
    EditTeamsRegister Player
    بعد از انتخاب تیم ملی یکی از بازیکنای کم اهمیت رو انتخواب کنید سپس از کادر سمت راست که لیستی از بازیکنای اون تیم که در باشگاه های مختلف بازی میکنن ، بازیکن مورد نظرتون رو پیدا کنید و سپس اونو انتخاب کنید به این ترتیب جای بازیکن اول با بازیکن مورد علاقه ی شما عوض میشه و در واقع با این کار اون رو به تیم ملی دعوت کردید.

    4) استفاده از یک بازیکن همزمان در دو تیم باشگاهی مختلف :

    گاهی اوقات ممکنه مثلا تیم شما بارسلونا باشه و تیم دوستتون هم رئال مادرید . اما شما دوست داشته باشید که کریستیانو رونالدو هم توی تیم شما بازی کنه و هم توی تیم رفیقتون!
    تنها راهی که میشه این کار رو انجام داد استفاده از تیم های مسترلیگ در بازی دوستانه ست. برای اینکه بهتر متوجه بشید کار رو با مثال شروع میکنیم . فرض کنید میخواهیم کاری کنیم که کریستیانو رونالدو در یک بازی دوستانه بین رئال و بارسا در هر دو تیم بازی کنه یعنی یه داداش دوقلوی دیگش تو بارسا باشه!
    ابتدا رونالدو رو بیارینش تو بارسا ( این کارو در ترفند شماره 7 توضیح دادم ) . خوب حالا رونالدو فقط توی بارسا بازی میکنه و دیگه توی رئال نیست. در گام بعد ما باید این تیم بارسلونا که شامل رونالدو هم هست توی مسترلیگ ذخیره کنیم . برای این منظور در منوی اولیه بازی وارد گزینه ی
    MASTER LEAGUE بشید در مرحله ی بعد گزینه ی New Game رو انتخاب کنید . بعد از انتخاب تیم بارسلونا تمام منوهای Forward را رد کنید تا به یک منوی دایره ای شکل برسید . در اینجا گزینه ی Save رو انتخاب کنید تا تیم شما ذخیره شود. بعد از انجام این کار به منوی اصلی بازی برگردید . سپس وارد Edit شده و مجددا رونالدو را سرجای اصلیش یعنی رئال مادرید برگردونید . حالا یک بازی دوستانه رو بیارید اما قبل از وارد شدن به بازی و در گزینه ی  Team Select یکی از تیم ها باید رئال مادرید باشه اما تیم دوم رو نباید بارسلونا انتخاب کنید بلکه باید از کادر بالایی ( که مربوط به لیگ ها و قاره ها هست ) گزینه ی Use Data رو انتخاب کنید سپس از کادر پایین گزینه ی Master League رو انتخاب کنید.  حالا در منوی ظاهر شده تیم بارسلونایی که در مستر لیگ ذخیره کرده بودید و کریستیانو رونالدو هم در اون حضور داشت رو انتخاب کنید . حالا وارد بازی شده و حالشو ببرید !

    البته میتونید به جای یک بازیکن چندین بازیکن رو هم به این شکل توی هر دو تیم بازی بدین بنابراین هیچ محدودیتی وجود نداره فقط ظرفیت اون تیم نباید پر بشه .

    5 ) تغییر کاپیتان تیم :

    برای تغییر دادن کاپیتان در منوی Game Plan وارد گزینه ی LineUp   بشید. حالا بر روی بازیکن مورد نظر رفته و دکمه ی مریع یا همون شوت رو فشار بدین .ملاحظه میکنید که یک خط زرد رنگ در کنارش به وجود میاد.
    بهتره بازیکنی رو به عنوان کاپیتان انتخاب کنید که
    TeamWork اون از بقیه بیشتر باشه. اگه دقت کرده باشید هنگامی که روی یه بازیکن میرید در کنار سایر بازیکنای موجود در زمین یه عدد ظاهر میشه و اگه روی یه بازیکن دیگه برین عدد سایر بازیکناهم تغییر میکنه . در واقع این عدد میزان همکاری اون بازیکن با سایر بازیکنا رو نشون میده. 

    6) چطور ضربه ایستگاهی بزنیم؟

    شاید متداول ترین نوع ضریه ایستگاهی که زده میشه این باشه که با یه یازیکن یه پاس کوتاه بدی به کریس رونالدو یا ابراهیموویچ و اونم یه شوت سنگن حواله ی دروازه کنه که اگه فاصله ی توپ تا دروازه زیاد نباشه معمولا 80 درصد احتمال گل شدنش هست. برای این نوع ضربه ایستگاهی کافیه دکمه ی L1 رو نگه داشته سپس در همین حالت دکمه ی R1 رو بزنید تا یه بازیکن دیگه پشت توپ اضافه بشه سپس در حالی که L1 رو نگه داشته اید دکمه ی پاس رو بزین تا بازیکن پشن توپ یه پاس کوتاه به بازیکن اول بده . سپس بلافاصله L1 رو رها کرده و با بازیکن اولی در جهت مایل شوت محکمی  رو بزنید.
    اما این نوع ضربه آزاد رو نمیشه با هر بازیکنی زد . تنها با بازیکنایی میشه زد که هنگام ضربه آزاد از توپ فاصله میگیرن مثل کریستیانو رونالدو. اما اگه تیممون چنین بازیکنایی در اختیار نداشت چکار کنیم؟
    من خودم همیشه با تیم هلند بازی میکنم. و کلا از این نوع ضربه ایستاگاهی زیاد خوشم نمیاد و معمولا هم ضرباتمو با وسلی اسنایدر و ون پرسی به صورت یه ضرب و کات دار میزنم.
    برای این نوع ضربه ایستگاهی اگه با بازیکن پا راست قصد دارین توپ رو به سه کنج چپ دروازه بزنید ابتدا دوربین رو کمی عقب تر (سمت راست تر) از تیرچپ دروازه قرار بدین . حالا شوت رو تا کمی قبل از رسیدن به شیار اول پر کنید سپس بلافاصله جهت چپ رو تا رسیدن توپ به دروازه نگه دارید. اگه توپتون به دیواره دفاعی برخورد نکنه توپ به صورت کات دار به سمت دروازه میره.

    یک نوع دیگه ضربه ایستگاهی هست که احتمال گل شدنش زیاده . البته این نوع ضربه رو بهتره هنگامی بزنید که فاصله توپ از دروازه خیلی کم باشه. برای این کار دوربین رو به سمتی ببرید که دروازبان در اون سمت نباشه یعنی در سمت مخالف اون ایستاده باشه. بهتره دوربین رو کمی عقب تر از تیرک قرار بدین . حالا جهت پایین رو نگه داشته و در همین حال دکمه ی دایره یا همون سانتر رو تا آخر فشار بدین به این ترتیب توپ از زیر پای بازیکنای دیواره ی دفاعی رو شده و وارد دروازه میشه.

    7) شوت بغل پا

    هنگامی که با بازیکن به سمت بالا یا پایین و در پشت محوطه جریمه در حرکت هستید با یک شوت بغل پا میتونید کار رو تموم کنید. برای این کار در حالی که به سمت مثلا بالا درحرکتی هستید در همون جهت بالا شوت بزنید سپس بلافاصله دکمه ی R2 رو نگه دارید. همچنین هنگامی که از گوش راست یا چپ دروازه به طور مستقیم و در درون محوطه ی جریمه به طرف دروازه در حرکتید در جهت پایین یا بالا (اگه بازیکن در نیمه پایین زمین بود جهت پایین و اگه در نیمه ی بالا بود جهت بالا) شوت رو تفریبا تا آخر فشار داده سپس دکمه ی R2 رو نگه دارید تا توپ از همون جهت وارد دروازه بشه.


    مطالب مرتبط

    بخش نظرات این مطلب


    برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه:







    تبلیغات
    نویسندگان
    ورود کاربران
    نام کاربری
    رمز عبور

    » رمز عبور را فراموش کردم ؟
    عضويت سريع
    نام کاربری
    رمز عبور
    تکرار رمز
    ایمیل
    کد تصویری
    صفحات جانبی
    تبادل لینک هوشمند

      تبادل لینک هوشمند
      برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان همه چیز درباره کامپیوتر و آدرس camoutermajazi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






    آخرین نظرات کاربران
    یحیی بلوچ از چابهار - بسیار سایت خوب وجذابی دارید - 1395/7/18
    adnan1 - کاکا من چتا بودم گروه زده بودم الان دیگه نمی دونم چرا بالا نمیاد این کی درست میشه؟
    پاسخ: ب احتمال زیاد سایت چتا بسته شده شما هم اگه واقعا چت روم یا سایت میخوایید بهتره حرفه ای عمل کنید اگه چت روم میخوایید این شماره ی تماس منه تماس بگیرید 09136940239 - 1395/3/23
    رویای شبانه - نایس وب
    پاسخ:این یعنی چی حالا؟ خیلی سازنده بود واقعا نظرتون - 1394/12/7
    سجاد - دست درد نکنه
    پاسخ: خواهش میکنم بازم ب ما سر بزنید - 1393/10/3/camoutermaja
    ƦЄƓƝЄƦ - سلام
    آقا محمد کارت خیلی درست
    مرسی از کارت - 1393/1/13/camoutermaja
    afee - عالییییییییییییییییییییییییییی یییییییییییییییییییییییییییییی یییییییییییییییییییییییییییییی یییییییییییییییییییییییییییییی یییییییییییییییییییییییییییییی یییییییییییییییییییییییییییییی ییییییییییییییییییییی
    پاسخ: قابلی نداشت ♣ - 1392/12/2
    m - jaleb bod - 1392/6/17
    فک کن خواهرتم - محمد نادر وشما عالین بخدا - 1392/6/11
    شایان - وبت عالیه - 1392/6/1
    وحید - خوبه وبت یه سر هم به ما بزن - 1392/6/1
    عنوان آگهی شما

    توضیحات آگهی در حدود 2 خط. ماهینه فقط 10 هزار تومان

    عنوان آگهی شما

    توضیحات آگهی در حدود 2 خط. ماهینه فقط 10 هزار تومان

    به همه چیز درباره ی کامپیوتر امتیاز دهید